Het laatste weekjein nederland - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu Het laatste weekjein nederland - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

Het laatste weekjein nederland

Blijf op de hoogte en volg Eliza

03 April 2014 | Nederland, Overloon

Jaja, nog een weekje en dan gaat mijn avontuur beginnen, 11 weekjes naar Spanje.
Ik was er tot de dag van vandaag niet zo heel bewust van dat ik over een week al weg ben, maar nu begint het toch echt wel te kriebelen:o
Aankomend weekend ga ik er nog lekker van genieten met me familie, vriendjes en vriendinnetjes..
Morge eerst nog ff goed shoppen met me schoonzusjes, daarna gezellig naar de bios en dan niet al te laat naar bed want zaterdag word n druk, maar leuk dagje:)
Zaterdag gaan we eerst, met thuis en de aanhang (helaas zonder broerlief Maikel) glow in the dark midgetgolven, en daarna gaan we lekker op elkaar schieten... Paintballen.. dan hup hup naar huis, snel eten en douche en dan komen de vriendjes, vriendinnetjes en familie om nog even een feestje te bouwen.. (altijd n reden voor n feestje toch:)
Dan zondag gaat eerst iedereen voetballen hier, terwijl ik nog duchtig na geniet van de zaterdag.. Daarna weer op naar Nijmegen om shotjes gaan te maken ofzoiets.. (dan gelukkig wel met iedereen), daarna nog lekker even aan de waalkade genieten en dan naar huis en bbqen maar!!
Dan nog een weekje hard leren en toetsen maken want het is bufferweek.. joepie jaje..
Ooojaa en ondertussen moet ik natuurlijk ook n keer me koffer in gaan pakken, want vrijdag morge om 7 uur zit ik in het vliegtuig richting Spanje en dan kan me avontuur gaan beginnen..

Duss..... dit is de planning voor aankomende week!!

Tot t volgende verhaal maar weer:)

  • 03 April 2014 - 21:25

    Rianne:

    He Eliza,
    Ik wens je een fijne laatste week toe en heel veel plezier en leerervaring toe in Spanje.
    Geniet van elk moment want het is iets fijns om mee te maken, en niemand neemt het je ooit nog af.
    Goede reis en ik volg je.
    Al zal het laatste deel vanuit paramaribo zijn.

  • 04 April 2014 - 11:16

    Kim:

    Hey Eliza!

    Ik wens je heel veel succes en plezier in Spanje, wat een avontuur word dat!
    Ik ga je verhalen zeker volgen :-)

    X kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 6814

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: