eerste weekje zit er alweer op - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu eerste weekje zit er alweer op - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

eerste weekje zit er alweer op

Blijf op de hoogte en volg Eliza

21 April 2014 | Spanje, Rojales

Holaa,
Ja het eerste weekje hier in Spanje zit er alweer op, wat gaat de tijd hier toch snel nu..
Ik heb van de week alleen nog maar ochtend diensten gehad en ja hoe dat gaat kon je lezen in mijn vorig berichtje!
Afgelopen week hebben ze hier in Spanje super veel gedaan aan Pasen, dit is hier nogal een feestje.
Woensdag avond zijn we met een paar cliënten naar het dorp gegaan want er was een processie voor Pasen. Ik wilde eigenlijk niet mee gaan omdat ik super erge koppijn had maar omdat iedereen hier mee ging ben ik uiteindelijk toch ook maar mee gegaan, en achteraf zoooo blij want het was echt supeeer mooi om te zien.
Donderdag (witte donderdag) was er weer wat te doen dus toen zijn we met ons eigen groepje naar het dorp gegaan om weer gaan te kijken. Ook vandaag was het weer super mooi.. Alle lichten gaan uit in het dorp en dan word Jesus naar de kerk gedragen, super mooi om een keer mee te maken zoiets.. We hadden om 12 uur nog geen zin om na huis te gaan, dus hup hup de kroegen opzoeken maar. Leuke avond gehad en om 3 uur lagen we lekker in bedje, gelukkig had ik de dag erna vrij dus kon lekker uitslapen (Lucky me:)
Zaterdagavond zijn we weer gaan stappen, en ooh wat was het weer gezellig.. Helaas hadden Bianca en Maurice het zo gezien maar Sanne, Lina en ik zijn nog gebleven.
We waren om 4 uur thuis en om 7 uur ging de wekker weer dus zwaar zwaar zwaar dachten we, maar wat waren Sanne en ik er goed aan, was niet te geloven..

Vandaag begin ik met me eerste avonddienst, maar als ik van de andere studenten hoor is dit ook een heel rustige dienst!

Ik zou zeggen voor in nederland een super fijn Pasen nog!!

Dikke knuffel uit het zonnige Spanje..

Ps. het is hier nu 25graden..

  • 28 April 2014 - 13:18

    Carla Von Liebenstein:

    Dag Eliza,

    Leuk om te lezen hoe het je vergaat in Rojales.
    Zo te lezen ben je goed begonnen met alles, veel tijd om te zorgen en de mensen te begeleiden, mooie ervaring!

    Ook genoeg te doen met de andere studenten, fijn is dat, geniet ervan en maak er een mooie tijd van!

    Vakantie groetjes van Carla von Liebenstein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 6818

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: