Ook week 2 zit er alweer op - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu Ook week 2 zit er alweer op - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

Ook week 2 zit er alweer op

Blijf op de hoogte en volg Eliza

28 April 2014 | Spanje, Rojales

Holaaa..
Jaja, ook week 2 zit er alweer op.. niet te geloven..
Afgelopen week heb ik avonddiensten gedraaid, maar pff wat een vermoeiende diensten zijn dit zeg.. Je begint om 3uur met een drink rondje of met de tafels dekken, ligt eraan wat die andere student gaat doen.. daar ben je ongeveer om 4 uur mee klaar.. dan mag je 2 mensen verschonen en dan moet je wachten tot 6 uur dat de mensen komen eten. Hier maak je wat drinken voor klaar, je ruimt de tafels af en dan mag jij gaan eten, ongeveer een uur ofzo.. en van 8 tot 9 ga je mensen naar bed brengen.. duussss.... heeeeeeel erg rustig en daarom ook zo vermoeiend.
Ik ben afgelopen vrijdag mee gegaan op uitstapje. Dit was vandaag een hele middag, omdat er nog vakantiegangers waren. De tocht ging naar Allicante.. We zijn om 10 uur hier gegaan en waren om kwart over 4 weer terug.. We hebben over de boulevard gelopen, ergens lekker gegeten en toen weer terug naar huis.. Vandaag ook eindelijk de zee een keer gezien, en een mooi kadootje gekocht voor os Marieke, Davy en voor Roy:) Voor de rest komt ook nog wel een keertje hihi.. Dit zag ik en moest ik persee kopen..
Vandaag ben ik ook weer mee geweest op uitstapje en wel naar Guadamar.. Ook hier weer de zee bekeken en rond gelopen tussen de vogels, wat n schijt beeste hihi.. Ik had het daar iniedergeval zo gezien..
Nu zit ik lekker aan de Malibu cola om te proosten op me schoonzusje Maike, die morge voor 3 maandjes naar Amerika gaat! (slechte reden he:P)

Verder is hier niet zo heel veel meer gebeurd, dus op naar me volgende verhaaltje.!

Dikke kus en knoevel

  • 29 April 2014 - 12:25

    Agnes:

    Ha Meisje leuke uitstapjes en dat noemen ze werken daar kunnen ze hier nog wat van leren! De foto s lijken meer op vakantiefotos dan op werk!! Maar je doet in ieder geval wat we gezegd hebben vooral genieten ha ha. Nu je er twee weken op hebt zitten zul je je wel helemaal thuisvoelen daar je wilt straks niet meer terug naar het koude kikkerlandje hier. Veel plezier verder en vergeet niet waarvoor je daar bent! Dikke kus knuffel hou van jou je mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 6824

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: