7 weekjes hier - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu 7 weekjes hier - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

7 weekjes hier

Blijf op de hoogte en volg Eliza

27 Mei 2014 | Spanje, Rojales

Holaa..
Hier eindelijk weer een verslag van mij. Omdat ik hier niet super veel mee maak heb ik ook geen zin om elke week iets erop te zetten..

Hier gaat nog alles goed, zit alweer over de helft heen.
16 mei ben ik samen met Sanne naar La Zenia geweest om te shoppen.. ook deze keer weer bijna niks gekocht, maar wel een gezellig dagje gehad.. en....... ik ben bij de subway geweest♡ wat was dat lekker zeg hihi..
Op papa zijn verjaardag(18 mei) even met de hele familie geskypt, wat deed me dat even goed.

Hier op stage lag er al een tijdje een man wat slechter en die is maandag overleden. Ik ben overal bij geweest en heb me ogen uit staan te kijken want het gaat er anders aan dan in nederland.. Op sommige momenten dacht ik wel, jongens wat doen jullie nou toch, maar voor in Spanje ging het allemaal zoals het altijd gaat..
Van de week samen met Lina aan de opdrachten begonnen, nog een paar kleine dingen en dan kan ik ze gaan vertalen, laten ondertekenen en dan inleveren op school en hopen dat die ze dan maar weer goedkeuren.. Ook zijn Sanne en ik deze week op de sportieve tour. We proberen elke avond om een rondje gaan te rennen om de golfbaan!!
Vrijdag ben ik na het werk samen met Lina naar het strand in Guardamar gegaan, daar was Sanne al vanaf s'ochtends. Een uurtje daar gelegen en toen zijn we maar op een terras gaan zitten want we leken net zandmannetjes.. daar hebben we tot half 8 gezeten en toen maar weer de taxi terug..
Lina en ik gaan nou waarschijnlijk 4 juni naar Alicante wang dan zijn we namelijk een dagje vrij.. 5 juni ga ik nog even met Sanne naar torrevieja!!

Nog maar 4,5 week te gaan en dan ben ik alweer in het oooo zooomooie nederland!

Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 6815

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: