wat n weekend - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu wat n weekend - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

wat n weekend

Blijf op de hoogte en volg Eliza

09 April 2014 | Nederland, Overloon

Wat heb ik een geweldig laatste weekend gehad!!

Het begon allemaal iets minder want Davy (broer) zou te laat thuis zijn om zaterdag met ons mee te gaan, want hij had de boot gemist... grrr normaal issie altijd rond half 9 al in venlo, en nou mag die niet te laat komen, en komt ie te laat.. Dus ik baalde als een stekker want dan waren allebei me broers er niet bij..
zaterdag zijn we dus eerst gaan glow in the dark midgetgolven. Dit was leuk om een keer te doen, maar ik bakte er echt helemaal niks van..
Toen in de auto richting Ewijk om te gaan paintballen.. We komen daar de plaats op gereden, zegt Marieke: Liesje kijk is wie daar staat.. Staat Davy daar in zijn auto op ons te wachten♡ aaah mijn dag kon niet meer stuk!
Mam ging ons aanmelden bij de balie dat we er waren, heb ik met me blonde kop het verkeerde gereserveerd*_* maar gelukkig waren die mensen zo lief om toch ergens een gaatje te maken dat wij ff konden paintballen.. dus huphup overals aan en gaan met die banaan.. Eerst uitleg gekregen en toen mochten we beginnen.. bambambambam...
Nondetju wat doet dat pijn als zoon ding tegen je aankomt.. en ja, we hebben ook wel de nodige blauwe plekken.. maar wat hebben we genoten!
Daarna nog ff boogschieten en toen richting huis om ons klaar te maken voor t feestje s'avonds.. om 20.15 kwamen de eerste genodigde al aan:p jaja toen konden we gaan beginnen.. Lekker achtergrond muziekje aan, hier en daar wat kletsen maar vooral genieten.. En wat heb ik een leuke cadeautjes gekregen van mijn familie en vriendjes en vriendinnetjes.. langzaamaan ging iedereen weg, beetje opruimen en rond 4 uur lagen we netjes in ons mandje.. Moe maar zeker voldaan!!
Zondag zo lui als wat en niet op willen staan, maar weten dat we ook vandaag weer wat leuks gaan doen.. dus om 11 uur ttoch ma met moeite ons bedje uitgekomen, met af en toe een bons in ons hoofd die ons aan gister herinnerde.. Iedereen was weer thuis van het voetballen dus op naar nijmegen om shotjes te gaan maken.. nou niemand kon aan een shotje denken maar toen we daar binnen zaten, hadden we de eerste dropshot zo naar binnen.. wegen, wegen en wegen, kloppen, kloppen, kloppe en klaar was onze eigen gemaakte baileys en dropshot. Daarna om te proberen of we het konden de b52 gemaakt.. Daarna nog ff door nijmegen heen gewandelt en op een terrasje gezeten.. Rond 17.30 weer naar huis om het weekend af te sluiten met n bbq.. niemand had meer honger, iedereen was brak, iedereen wilde naar bed.. dus met andere woorden, er was niet veel meer aan.
Maandag morge nog steeds niet uitgerust van t weekend, maar ik moezt er tegen aan want ik had toets van pathologie.. niet geleerd en de toets toch gehaald (beetjee trots)..
Dinsdag ook weer toetsen gehad waar ik best wel een goed gevoel over heb..
Nu is het woensdag, de dag dat mijn koffers ingepakt worden.. Daar ga ik zo aan beginnen, dan nog ff snel leren, 2 toetsen maken, weer leren, nog ff snel naar Roy, en dan is het alweer donderdag.. echt de laatste dag in nl..
En wat doe je op de laatste dag.. juist toetsen maken*_* maar s'avonds komen er nog 2 vriendinnetjes.. Dan niet te laat naar bed want rond half 5 willen we aanrijden naar Eindhoven, en om 7 uur zit ik als het goed is in d lucht richting Alicante!!

Pap, Mam, Maikel, Maike, Davy, Marieke en Roy ik wil jullie bedanken voor het super weekend wat jullie mij gegeven hebben♡
Ik hou van jullie!!
En natuurlijk niet te vergeten mijn familie, vriendjes en vriendinnetjes die zaterdag samen met mij een super feestje hebben gebouwd!! ♥♥

  • 11 April 2014 - 11:13

    Agnes:

    Fijn meisje dat je er net zo van genoten hebt als wij allemaal! Met deze herrinneringen kun je de komende 11 weken wel doorkomen en anders zit er in je handbagage nog iets van ons allemaal waardoor je het wel vol houd daar. We weten dat je om 9.25uur veilig geland bent dus het grote avontuur kan gaan beginnen. P.S had mail van marian en piet hebben gister een kleinzoon gekregen genaamd LOEK. Horen snel weer wat van jou dikke knuffel kus love you papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 6828

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: