aangekomen in Spanje - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu aangekomen in Spanje - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Eliza Kersten - WaarBenJij.nu

aangekomen in Spanje

Blijf op de hoogte en volg Eliza

11 April 2014 | Spanje, Rojales

Hola Espanol,
vannacht om 4 uur opgestaan. De laatste spulletjes nog in me koffer gedaan, wat gegeten en toen in de auto richting Eindhoven airport samen met pap, mam en marieke. Ik had thuis al ingechekt dus dacht dat het allemaal wel snel ging, maar wat zat er een slome trien achter die balie.. Dus toen moest ik opschieten, snel snel afscheid nemen van pap mam en marieke en t vliegtuig in.. Toen ik stond te wachten voor me koffers in te leveren kwam lina al naar me toe.. Student uit Geleen waar ik mijn 11 weken mee door ga brengen.. Om 7 uur gingen we de lucht in en om 10 over 9 stonden we op Alicante! Toen zijn we onze koffers gaan zoeken, Laura (van het bemiddelingsbureau) gaan zoeken, ff moeten wachten op 4 andere studenten.. en daar gingen we.. De eerste 3 studenten gingn naar Benidorm, daar hebben hun introductie gehad en mochten hun in hun huisje. Daarna naar Alicante om de volgende af te leveren en toen waren eindelijk (15.00) wij aan de buurt om naar ons stulpje te gaan.. Eenmaal op ons plekje, zijn we de koffers uit gaan pakken en kennis gaan maken met 3 andere studenten die hier al 3 weken zitten.. Daarna samen met Lina naar de supermarkt gelopen om de nodige dingen te halen.. En ja hoor wat denk je van het weer..... onweer, regen en harde wind:( hallo spanje.. nu zitten we gezellig met de andere studenten wat te drinken endadelijk ff naar de kroeg een kijke nemen en gezellig kletsen..

En er zat een verassing in me koffer:) heeeeel lief een boekje van thuis waar ze allemaal hele lieve woorden in hebben gezet.. Als ik het even iets minder inzie kijk ik hier naar en komt het allemaal weer goed:):) ben er echt super super blij mee. Dankjewel lievurds♥♥

Dikke kus vanuit het natte, onwerend Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 6829

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: